معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران: جشنواره فرهنگ نماد امید به توسعه فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه است
1398-08-14
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران: جشنواره فرهنگ نماد امید به توسعه فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه است

نشست صمیمانه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با دانشجویان برگزار کننده دومین جشنواره فرهنگ تشکیل شد.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، در آستانه برگزاری «دومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران»، دانشجویان فعال برگزار کننده این جشنواره با دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، عصر یکشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۸ در تالار امیر کبیر دیدار کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این نشست دانشگاه را، محلی برای پرورش آینده سازان کشور عنوان کرد. دکتر مجید سرسنگی، جشنواره فرهنگ را نماد امید فرهنگی در دانشگاه معرفی کرد. به اعتقاد وی: «این جشنواره نشان می‌دهد که حوزه فرهنگ در دانشگاه پویا و رو به توسعه است و خوشبختانه در این چند سال طرح ها و برنامه های عمده‌ای در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه انجام شده است.»

رئیس کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه تهران، اعطای «امتیاز حرفه‌ای» به نشریات دانشجویی را بیانگر به رسمیت شناختن نشریات دانشجویی عنوان کرد و آن را در سطح کشور بی‌سابقه خواند و افزود: «اعطای این امتیاز به نشریات دانشجویی، فضای علمی دانشگاه را به فعالیت‌های دانشجویی پیوند می‌زند.»

در ادامه این نشست نمایندگان تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویی دانشگاه، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه‌ی تشکل خود ارائه کردند. همچنین برنامه‌های دانشجویی دومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران از سوی مسئولین آن‌ها معرفی شد.

دومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران، ۱۹ تا ۲۲ آبان ۱۳۹۸ با کوشش دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی culfest.ut.ac.ir، از برنامه‌های جشنواره آگاه شوند.