تمدید فرصت ارسال آثار به مسابقه ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه دانشجویی در دانشگاه تهران
01 اسفند 1399
تمدید فرصت ارسال آثار به مسابقه ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه دانشجویی در دانشگاه تهران

فرصت ارسال آثار به مسابقه ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران تا 15 اسفند تمدید شد.

به گزارش اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ فرصت ارسال آثار به مسابقه ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه، ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و ترویج علم و فناوری تا 15 اسفند تمدید شد.

علاقه‌مندان واجد شرایط برای شرکت در این مسابقه باید یک فایل ویدیویی سه دقیقه‌ای از ارائه‌ پایان‌نامه‌ خود را به شکل ترویجی و با تمرکز بر جنبه‌های کاربردی و با رعایت قوانین شیوه‌نامه مسابقه به آدرس culfest.ut.ac.ir ارسال کنند.

شیوه‌نامه اجرایی این مسابقه از اینجا قابل دسترس است و علاقمندان واجد شرایط می‌توانند برای شرکت در این مسابقه مطابق شیو‌ه‌نامه نسبت به تهیه فایل ارائه ویدئویی سه دقیقه‌ای از پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری خود اقدام و آن را به همراه سایر مدارک مندرج در شیوه‌نامه حداکثر تا 15 اسفند ماه 1399 در بخش مربوط به این مسابقه در سامانه جشنواره‌ها و مسابقات اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به آدرس culfest.ut.ac.ir بارگذاری کنند.

شایان ذکر است، فرصت ارسال آثار به مسابقه ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه غیر قابل تمدید است.