تمدید مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره‏ درون دانشگاهی حرکت دانشگاه تهران
1401-08-18

 به گزارش امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره‏ درون دانشگاهی حرکت دانشگاه تهران تا روز 20 آبان ماه تمدید شد.

هدف این دوره از جشنواره «هم‌افزایی‌، تکثیر ایده‌های‌ خلاق و ایجاد انگیزه و توسعه کمی و کیفی مسئولیت‌پذیری اجتماعی در تحقق جهاد علمی در نماد آموزش عالی کشور» است که از 23 تا 25 آبان ماه 1401 با برنامه‌های متنوع حضوری و مجازی و در بخش‌های رقابتی مختلف اجرا می‌شود. 

برای شرکت در این رویداد، لازم است دانشجویان و فعالین انجمن های علمی به صورت فردی و گروهی مطابق شیوه نامه جشنواره در حوزه های رقابتی مشخص‌شده، نسبت به ارسال اثر اقدام کنند. همچنین در سامانه culfest.ut.ac.ir فرم داوری هر حوزه‏ رقابتی، دستورالعمل جشنواره و شرایط لازم برای ارسال اثر و فرم اطلاعات اثر قرار دارد. 

 

محورهای این دوره از جشنواره:

- انجمن برتر

- فعالیت خلاقانه

- نشریه

- مسابقه

 - محتوای دیجیتال

- کارآفرینی

 - کتاب (فرد یا انجمن)

 - اختراع (فرد یا انجمن)

- بخش بین الملل(ایده های نوآورانه دانشجویان خارجی دانشگاه تهران و فعالیت های بین المللی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران)

 - بخش ویژه

  

پانزدهمین جشنواره‏ درون دانشگاهی حرکت دانشگاه تهران به منظور تجلیل و قدرشناسی از فعالان انجمن‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه، معرفی آثار برجسته خلق شده توسط دانشجویان و ترغیب دانشگاهیان به مشارکت جدی‌تر در حوزه فعالیت‌های داوطلبانه علمی برگزار خواهد شد.


انتهای خبر/